Laddar bilder...

En dag kvar på 2010

publicerat 2010-12-30 klockan 20:22:55
Nästan direkt efter jag publicerade gårdagens inlägg så åkte vi till nåra bekanta, som det så fint heter. Var där hela dan/kvällen så det var därför jag inte bloggade något mer igår. Var kul i alla fall! Spelade wii, åt mat, godis mm.


Idag

På förmiddagen följde jag med mamma och handlade mat. Efter lunch gick jag ut på promenad med mamma,pappa och kameran. Och på eftermiddagen har jag städat upp i mitt rum som jag egentligen borde gjort för länge sen.
Imorgon är det nyårsafton. Ska vara hemma och sen kommer mormor, morfar och farfar hit.
Nu ska jag göra ett tidsinställt inlägg hade jag tänkt som ska komma upp senare och efter det ska jag kleta på mig en ansiktsmask tror jag.
Hörs
Bild jag tog idag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0