Laddar bilder...

Då var den här dagen avklarad också

publicerat 2011-04-26 klockan 22:06:00
.
Första dagen i skolan efter påsklovet idag. Hade gärna haft lov nån vecka till, men så tänker väl alla. Kom hem vid nio halv tio igår kväll efter lite förseningar. Man blir ganska trött efter 8 timmars bussresa.
Ikväll har jag i alla fall varit på träning trots att förkylningsmonstret börjar attakera min näsa och hals.
.
Nu är det inte många veckor innan sommarlovet och sen är det ju slut med grundskolan för min del. Det är bara att kämpa hela vägen ut, ett uttryck citerat från skolans lärare som kommer upp några gånger i veckan. Bra då vet vi, och så tackar vi och tar emot!
.
Godnatt alla, så hörs vi imorgon!



och glöm inte kämpa hela vägen var det

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Söt :)



JAAA eller hur, det är så fint när körsbärsblommorna blommar!

2011-04-26 @ 23:53:50
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium och linje ska du gå? :D

Fin blogg btw <3

2011-04-28 @ 19:38:09
Postat av: ***OLIVIA****

sv till anonym: jag ska gå naturnatur på gymnasiet, men på vilket gymnasium kommer jag nog hålla hemligt..



Tack!!

2011-04-28 @ 21:43:03

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0