Laddar bilder...

Så mycket känslor i ett bröd!

publicerat 2011-12-01 klockan 22:41:30


Bara för att det är första december idag, för att det hör julen till och för att vi haft värsta diskussionen om detta bröd i skolan så tänkte jag att jag kunde ta upp det här också. Intressant, oja! Vört är för mig typ det godaste brödet som någonsin bakats och det visade sig att när vi prata om det i skolan att alla inte riktigt insett detta faktum! Endel hade inte ens smakat detta och jag kan säga att ni missat något helt fantastiskt. Känns som om jag skulle kunna leva på det här brödet och gräddost, så himla gott!

Alltså, meningen med detta inlägg är att ni som inte smakat vört med gräddost tar och gör det så fort som möjligt!

Ni måste tro att jag inte är riktigt frisk som skriver det här, men hoppas ni inte tar allt för seriöst.Även fast mina åsikter om detta bröd är precis såhär.

Kommentarer
Postat av: alma

Haha, du är väl inte riktigt frisk tror jag! ;) Vem skriver ett inlägg om julvört om inte du? Hehe! :) Håller dock med dig om att julvört är gott- men inte skulle jag ägna ett inlägg åt det brödet! Haha.

2011-12-02 @ 08:28:31
URL: http://eeestelles.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så söt! Klockrent inlägg, älskar också vörtbröd. Vi har också börjat äta det nu när det är december. Ses imorgon! Kram, Sara

2011-12-02 @ 21:35:58
Postat av: Ida

Alltså du... hej! Det där brödet är typ det godaste som finns (det är en jämn kamp mellan detta och grekiskt lantbröd)! Dör lite över att det bara finns att köpa under två ynka månader om året. Fast jag skippar osten. Not a big fan. Men bröd + smör, yum :D

2011-12-05 @ 21:32:57
URL: http://idawe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0