Laddar bilder...

Chai Latte!!

publicerat 2011-01-14 klockan 22:36:51
Hade sovmorgon idag så började halv tio. Skönt!
Efterskolan följde jag med catarina, linnéa och olivia till olivias mammas jobb för det skulle fota lite till deras bilduppgift. Hjälpte dem lite med det. Sen åkte jag och olivia till centrum. Fikade på waynes åt choklad boll och drack chai latte. Har aldrig druckit det förut men eftersom olivia sa att det var det bästa nånsin kände jag ju mig lite tvungen att testa. Har hört flera andra som tycker det är det bästa som finns att dricka också...
-
men usch och fy och blä var verkligen inget för mig! Var verkligen verkligen verkligen alldeles för sött, inget jag kommer ta igen precis. Så olivia drack upp halva min plus hennes egna stora. Kollade runt i lite olika affärer. Kom hem typ tjugo över sju.
-
Sen dess har jag ätit och sett på let's dance, fast känns som jag börjat tröttna på det inte alls lika kul som förut.
Är ovanligt trött redan så ska nog gå och lägga mig snart, ska upp tidigt på öppet hus imorn...
-
jag vet att bloggen inte har varit så jätte varierad och kul nu den senaste veckan, men ni får har överseende för det blir så när skolan börjar. Först går man i skolan hela dan sen kommer man hem och är trött

GODNATT

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0