Laddar bilder...

Plugg

publicerat 2011-01-17 klockan 14:18:15
Har precis kommit hem fick sluta tidigare för svenskan var inställd. Skönt!! NU ska jag plugga till no provet och sedan måste jag träna franska också mm. Så har en hel del att göra och jag vill helst bli av med så många saker som möjligt i tid så att det inte blir stressigt i slutet. Som jag vet att det alltid bli ändå.
Någon som har något bra bloggtips på vad jag skulle kunna blogga SNABBT när man kommit hem från skolan är trött och inte har så mycket tid??



Kommentarer
Postat av: Linnojja

Blogga från mobilen på bussen hem..??



Varför är jag alltid sjuk när vi får sluta tidigare??

2011-01-17 @ 16:52:56
URL: http://linnojjas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0