Laddar bilder...

Springtur

publicerat 2011-01-06 klockan 12:47:00
Här är några av vattenbilderna jag tog igår. Vart väll ganska bra men inte riktigt som jag tänkt mig och det är otroligt irriterande. Får väl försöka några gånger till antar jag.
För drygt en halvtimme sen kom jag in efter att ha varit ute och sprungit. Var skönt fast ändå inte. Det var / är fortfarande snöstorm och väldigt halt på vägarna med mina löparskor. Vissa bitar av rundan var  också helt igensnöade så jag fick pulsa mig fram haha.
Nu ska jag äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fett coolt!! :D Visa hur du gjorde snälla :) du har alltid så smarta idéer :)

2011-01-06 @ 23:53:46
Postat av: edessa

fett coolt!!:D e bara så coolt:D :)

2011-01-07 @ 19:16:16

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0