Laddar bilder...

Storhandlat

publicerat 2011-01-21 klockan 21:03:39

Idag har jag och pappa som sagt varit inne i staden för att gå och kolla i fotobutiker. Men det blev bara en eftersom jag hittade allt jag ville ha där. Här ovanför ser ni mitt nya objektiv, är redan supernöjd med det det lilla som jag provat. Köpte även ett nytt stativ som jag snackat om länge nu blev ett manfrotto 190XPROB stativ och en manfrotto 496R2C säger er kanske inte så mycket menmen tänkte göra ett eget litet inlägg med det imorgon har inte tagit några bra bilder på det än.
-
Nu väntar jag bara på sakerna som beställdes igår. =)
-

Kommentarer
Postat av: alma

schnyggigt objektivis! ;)

2011-01-21 @ 23:37:15
URL: http://eeestelles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0