Laddar bilder...

Yasuragi Hasseludden

publicerat 2011-01-04 klockan 16:45:35
Tänkte berätta vad jag gjorde igår, börjar med att berätta att gårdagens inlägg var tidsinställda så att det inte blir någon missuppfattning.
Mellan klockan 14 och ca 22,30 igår så var familjen på Yasuragi Hasseludden på spa. Var väldigt skönt! Badade i varma källor, pool, var på någon slags klang meditation, åt fruktbuffé  och drack te ett antal gånger under eftermiddagen/kvällen, åt fyra rätters middag och sen hade vi även köpt till extra ansiktsbehandling. Det var SÅ skönt, nog det bästa av allt. Sen åkte vi hem och var hemma typ 00,30.
Hade tyvärr inte med mig kameran, ville inte riskera något. Men tog några bilder med mobilkameran, inte bästa kvalitet direkt. Här är i alla fall två ganska hyfsade bilder.

Kommentarer
Postat av: Maria

åh vad härligt med spa! :D

2011-01-04 @ 20:56:20
URL: http://marysss.blogg.se/
Postat av: Linnea

Visst är det skönt!?,, Jag var där på höstlovet. Badade ni i ute polerna?? Jag känner en som jobbar där.

2011-01-06 @ 13:40:30
URL: http://linnojjas.blogg.se/
Postat av: edessa

älskar spa:D :)

2011-01-07 @ 19:18:07

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0