Laddar bilder...

High waist

publicerat 2011-06-21 klockan 16:03:40


Igår var jag och mamma en sväng till IKEA. Efter IKEA tog vi en sväng på outleten där jag hittade dessa jeansshorts. Men det var inte lätt att hitta ett par som passade och hör och häpna, anledningen till detta var att det var för smala i midjan! Har typ aldrig varit med om detta förrut, det brukar oftast vara svårt att hitta byxor till mig fast då med problem åt andra hållet haha.

Inte konstigt att de inte fick de där jeansen sålda. Jag provade närmare 20 och hittade av dessa 4-5 som passade. Fast det var ju bara bra för mig eftersom de nu reade ut alla för endast 100 kr! Dessa kostade från början 1400 kr..


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: taack! :D

2011-06-21 @ 17:16:21
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

2011-06-21 @ 21:20:14
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0