Laddar bilder...

Bildinläsnings krångel och födelsedagsfirande

publicerat 2011-05-22 klockan 21:42:45
.
Jag ber om ursäkt för att uppdatreringen har vairt kass i helgen. Igår kväll kom jag hem efter att ha varit ute hos farfar på landet och firat att han fyller år på måndag. Jag hade nu tänkt ladda upp några bilder från helgen men när jag försöker läsa in bilderna så krånglar det bara och avbryts efter hälften. Har försökt några gånger men det avbryts varje gång. Därav bara en bild och den sena bloggningen. Så lägger istället in en av de få bilder som jag trots allt lyckades ladda in, på mig och min kusin Sara.
.
Idag har jag varit på shoppingrunda med mamma. Så nu är balklänning och skolavslutnings klänning fixad. Alltid något. Nu måste jag skriva klart min timredovisning, om jag vill ha någon lön för gymnastiken den här terminen! Hade nästan glömt bort den..
.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0