Laddar bilder...

Fotogenique redan från start

publicerat 2011-05-19 klockan 17:49:37
Hittade den här roliga bilden när jag letade runt bland bilderna, kunde inte låta bli att lägga upp den. Snacka om konsten att bli bra på bild haha
.
Idag har vi haft två timmars dansinspiration i skolan inför balen. Ganska kul faktiskt. Nu ska jag strax iväg igen, ikväll är det tävling. Jag startar om exakt en timme och tre minuter. Så då kan ni tänka på mig som är ute och springer i skogen. Glad över att himmlen spruckit upp nu mot för vad som var i morse.
.'

Kommentarer
Postat av: alma

Haha, liiten Olivia! :) Såå söt, haha! =) Du ser liten och tokig ut :) Precis som du är! ;)



SV: Hihi, vsg! xD



Tack hörrududu! Får väl förska jobba p det antar jag :P.

2011-05-19 @ 21:59:53
URL: http://eeestelles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0