Laddar bilder...

4 September 2011

publicerat 2011-09-04 klockan 16:24:35

Sommar..

Ber om ursäkt för att uppdateringen inte varit på topp i helgen, men det är så det blir nu när man inte har sommarlov längre! Antar att det är så för fler än mig?

Idag har jag hunnit med en välbehövlig grovstädning på mitt skrivbord, riktigt skönt nu när det är klart. Har även hunnit med att göra lite läxor och nu ska jag strax iväg och införskaffa lite nödvändigheter, om jag hittar det jag vill ha vill säga!

Kommentarer
Postat av: Lisa Radojewska

Hej! jag har inte kunnat svara på din kommentar eller bloggat, för att min data gick sönder.. Men nu har jag en ny och är tillbaka på spåret igen! :D

allt bra?<3

2011-09-04 @ 18:28:59
URL: http://raawhr.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0