Laddar bilder...

Härliga höst

publicerat 2012-08-26 klockan 20:11:00
Jeans-Levis, Stickad tröja-HM
 
Min plan idag var att hinna ut och ta kort på mina nya inköp jag gjorde i fredags, eftersom jag insåg att jag typ inte orkat göra ett sånt inlägg sen i mars(!) Men eftersom det  har regnat hela dagen så vart det inget av med de, så försökte ta några bilder inne istället. Stativet var dock på vift så försökte lösa det på annat sätt, det gick väl sådär... Och sen fick jag jätte bråttom för har varit iväg på gymnastik möte nu på eftermiddagen så hann bara fånga det ovan. Så överlag blev det väl inte så lyckat, men lyckades i alla fall uppehålla er i några minuter nu.... 

Kommentarer
Postat av: h h a n n a a

grymt fin blogg!

2012-08-27 @ 17:27:52
URL: http://hhannaa.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0