Laddar bilder...

It's always a good time

publicerat 2012-08-11 klockan 15:53:46
 
Idag tänkte jag att det var dags att tänka och sprida lite positiv energi. Dels för att jag idag har bestämt mig att förflytta min sega kropp en mil på under en timme,bara tanken på det gör mig trött. Och dels för att sommaren typ är slut, på gott och ont. Nu hade jag kunnat rabbla upp en massa "jag är bra" saker, men tror jag skippar det . Så kan ni lyssna på den här låten istället och hoppas på att det får er på bättre tankar. Det ska i alla fall jag göra under min springtur. För det är väl trots alltid "always a good time" på ett eller annat sätt!
 

Kommentarer
Postat av: gissa

värsta fina bilden jaaooo!

och värst vad du har blitt filosofisk då! djupaste inlägget nånsin I think, lät väldigt genomtänkt juu. nån speciell baktanke med inlägget ellääh?

2012-08-11 @ 19:06:58

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0