Laddar bilder...

Hundar på mässa

publicerat 2012-12-23 klockan 12:08:56
 
Skrattar åt mig själv som lägger upp bilder på hundar, som den icke hundmänniska jag är. Anledningen, som om något är ännu mer förvånande- jag var på hundmässan i Älvsjö förra veckan. Min kusin hade fått gratisbiljetter och eftersom jag ändå inte hade något annat bättre för mig följde jag med. Så, där gick vi och skrattade åt alla hundar. Hela konceptet hundar på mässa, ja ni som inte är hundmänniskor kanske förstår mig, haha. Roligt var det i alla fall, även fast nöjet för oss med mässan antagligen inte riktigt uppfattades på samma sätt som för alla hundmänniskor som var där och trängdes. 

Kommentarer
Postat av: My L

Den öfre ser lite stel ut tycker jag!

2012-12-23 @ 16:08:22

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0