Laddar bilder...

26 januari 2011

publicerat 2012-01-26 klockan 21:08:49
.
Ytterligare en rese bild, har mest blivit sånna på sista tiden hoppas ni inte tycker det är alltför tråkigt. Imorgon ska i alla fall jag fota en kompis så, imorn kommer det upp lite andra bilder. Ska blir riktigt kul att ta upp  kameran igen nu och fota någonting "uppstyrt". Har ju knappt rört den sen vi kom hem eftersom jag fortfarande har så mycket bilder från resan att ta hand om!
.
Nu ska jag stänga ner datorn för idag, har senaste veckan försökt att inte sitta vid datorn enda till jag går och lägger mig för har alltid så himla svårt att slita mig!

Kommentarer
Postat av: alma

Galet naaaaaaaaajjs bild! Det är ju kul att se resebilder, men du har rätt i att det kan vara kul med lite omväxling också! :)) Haha, datorberoende kallas det ;) Hehehe.. (A)

2012-01-26 @ 21:51:27
URL: http://eeestelles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0