Laddar bilder...

Far away far away

publicerat 2012-01-09 klockan 15:30:33

Vet inte riktigt hur jag ska börja det här för att det ska låta bra...



Sedan 15 december har alla inlägg till och med det här varit tidsinställt. Det kanske man inte kunde tro, och det var lite det som var min plan också. Kom hem imorse efter att ha hunnit vara i både Thailand, Laos och Vietnam nu under lovet. Jag har haft det så himla bra och nu har jag jätte många nya bilder! Tror att jag kommer göra en separat kategori för den här resan eftersom jag känner på mig att det kommer komma upp en hel del!

Ska passa på och tack Alma som hjälpt mig att godkänna kommentarer under veckorna, och även tack till er som kommenterat tror inte att jag kommer orka gå tillbaka och svara på alla dock.

Kommentarer
Postat av: Marinda Gadén :)

Jag har tänkt lite på det :) Du skrev om att du inte kunde fira din kompis och alla inlägg har kommit utan några sekunder utan t ex : 17:28:00 ;) Haha ..

2012-01-09 @ 18:45:11
URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: sarah

cool bild

2012-01-20 @ 20:27:28
URL: http://klarahs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0