Laddar bilder...

Hej september!

publicerat 2012-09-01 klockan 21:59:40
 
 
Tänkte ärligt talat strunta i att blogga idag igen, men sen kom jag på att det var första september och bara det kan ju var värt att minnas, eller?
 
Sitter därför fortfarande kvar vid datorn hela tjugofem minuter än min "sluttid vid datorn"  bara för att jag skulle fixa ihop en liten bild att lägga upp. Har börjat med att bestämma tider för när jag inte ska sitta vid datorn längre för mig själv, för har ibland svårt att slita mig.. Fler kanske känner igen sig? Och det brukar faktiskt fungera ganska bra när jag väl bestämt mig, även fast det kanske inte gick så bra idag haha.. (känner verkligen hur jag just i denna stund verkligen lever upp till mitt egna superbra tips om självdisciplin) 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin Charkas

Riktigt fin blogg! Vad har du för planer denna söndag? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg, annars kommer jag aldrig kunna se svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-09-02 @ 13:18:20
URL: http://jaasses.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0