Laddar bilder...

Tack för mig!

publicerat 2013-06-08 klockan 22:11:54
 
Har nu äntligen kommit fram till hur jag ska göra med bloggen, har ju som ni märkt inte varit så aktiv på sista tiden. Efter mycket velande fram och tillbaka har jag nu bestämt att jag ska lämna denna blogg då jag känner att jag inte längre lever upp till "fotoinriktningen" som den här bloggen trots allt har. Kommer istället starta en ny blogg fortfarande lite fotoinriktad men också mer träningsinriktad eftersom det är både är lättare och roligare att blogga om sånt som man gör mycket för tillfället! SÅ,  nu gör vi ett nytt försök så får vi se hur det går, min nya blogg hittar ni HÄR: www.olivia.hggqvst.com

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0