Laddar bilder...

Åhh ljuva sommar!!!

publicerat 2011-01-09 klockan 14:21:38
Har inte så jätte mycket att berätta just nu, har i alla fall plockat upp typ allt nu. Ska och träna på friskis senare idag! Vet inte riktigt vad jag ska gå på antingen spinn eller gympa? Har lite beslutsångest...
-
Imorgon börjar skolan igen :( vill vara ledig ett tag till. Längtar ovanligt mycket till sommaren redan. Vill åka båt,ring,vattenskidor bada, sola  you name it! Om bara snön kunde smälta bort fort så att vi slipper all slask. Vill ha converse nu!! men det är så kallt....
-
-
Föresten skulle allt blivit som det var tänkt så skulle jag ha kommit hem från Thailand och Laos idag.... Får se det positivt för om vi nu ska åka typ samma tur nästa jul istället så åker vi förbi några dar i Vietnam också :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var bara tvungen att lämna en kommentar för din headerbild är ju bara helt stört cool! Härligt-retro liksom! :)

2011-01-09 @ 17:10:16
URL: http://linne.webblogg.se/
Postat av: isa - f o t o

gud vad snygg blogg :o !

måste följa dig via bloglovin' :D

men iaf, jag har letet jätteläng, men jag hittar ingenstans där man får veta hur man får såna "länkar" i din header tex. när man håller föver bilden så ändras den ;s ?

haha, dålig förklaring.. Men ah iaf :)

2011-01-09 @ 17:49:39
URL: http://ibeefoto.blogg.se/
Postat av: Fanny [PHOTO.BLOGG.SE]

SVAR: Haha :D Bara bra!

2011-01-12 @ 19:55:09
URL: http://photo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0