Laddar bilder...

Lördag 15 januari 2011

publicerat 2011-01-15 klockan 20:40:57
Var ju som sagt på öppet hus inför gymnasiet idag på förmiddagen. När jag kom hem så bytte jag om och jag och pappa åkte sedan till golfbanan för att åka skidor. Körde 6,7 km spåret. Fast det var verkligen inte alls bra glid idag om man gemför med i tisdags då det var typ is i spåren :D.

Kom hem, duschade, åt lunch. Sedan har jag väl typ pluggat. Bad pappa förhöra mig på no:n eftersom vi har prov i veckan. Gick väl ganska bra fast var så himla trött så somna mitt i så vi fick fortsätta lite senare för jag behövde sova lite. Så ni kan ju förstå hur trött jag var brukar ALDRIG kunna somna på dan och speciellt inte om jag inte är sjuk. Så jag vet inte vad det berodde på myyyystiskt...

Nu ska jag gå och se på TV.

// Olivia



Skidor i all ära men jag kan ändå inte låta bli att längta till sommaren..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0