Laddar bilder...

Vimsig, eller vad?

publicerat 2011-05-05 klockan 21:55:49
.
Det käns som om jag bara har blivit meroch mer vimsig nu på sistonde. Idag efter skolan skulle jag till sjukgymnasten. Jag kollade på lappen med min tid imorse så att jag var säker på vilken tid det var jag skulle dit.
.
Men vad tror ni inte?! Efterskolan går jag till bussen i lugn och ro, tänker at det är skönt att äntligen få åka hem efter att ha skrivit de där två proven. Och när jag kommer innan för dörren hemma frågar mamma " ehh skulle du inte till sjukgymnasten?" Jag ba: " aa juste, det var dit jag skulle". Men som tur var skjutsade mamma dit mig så jag hann i tid.
.

Kommentarer
Postat av: sara [fotoblogg] - trettontretton

sv; åh tack så jättemycket :)

2011-05-06 @ 18:52:28
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0