Laddar bilder...

Lördag 18 december

publicerat 2010-12-18 klockan 22:27:07
Hej!

Har inte hunnit skriva än idag. På förmiddagen åkte jag mamma och Victor en sväng till landet för att skotta lite så att inte hela huset skulle bli insnöat, haha. På vägen hem så åt vi på Mc, gött! Sedan stannade vi snabbt av hemma för att släppa av Victor och sedan åkte jag och mamma vidare till IKEA. Vi köppte bla. tre nya tavelramar till mig som jag ska sätta i foton som jag tagit i och en tavel hylla.

Vi gick också på outleten för att se om vi hittade något nödvändigt och påjakt efter en ny väska till mig eftersom den jag har nu håller på att falla sönder. Vi gick nog in och ur nästan alla affärer men vi hittade ingen väska som passade inte ens en tröja.

När vi kom hem så gick jag ut och fotade lite.

Så såg min dag ut hur såg eran dag ut? ♥ Olivia

©oliviafoto.blogg.se


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0