Laddar bilder...

Min väska

publicerat 2010-12-28 klockan 20:31:29
Blev inte så bra bilder på väskan heller men ni fattar grejen..
Så ser min nya skolväska ut. Väldigt stor men det är bara bra. Hoppas den kommer hålla bättre än min tidigare väskor. Är i alla fall nöjd.  Finns att köpa på en adidas affär.
Annars så har jag bara hunnit/orkat med en av de saker som jag hade på min lista idag. Var ut och åkte längdskidor ca en timme efter lunch, skönt att röra lite på sig! Har alltså sparat det roligaste till sist, städningen! Fast det finns ju fler dar som tur är.

Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

fin väska! :D



Sv: tack! :D

2010-12-28 @ 22:59:47
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0