Laddar bilder...

Misslyckad fotografering

publicerat 2010-12-28 klockan 18:49:46
Sa ju förut att jag skulle ta kort på vad jag köpte igår. Tänkte göra lite annorlunda mot för vad jag brukar, nämligen att ta på mig "alla olika nya kläder" och gå ut och ta bilder i snön. Hur bra låter inte det? Blev dock inte så bra som det låter. Börjar bra med att blixten krånglar och inte vill fungera. När den väl vill fungera och vi går ut är det för mörkt för att se om det blir någon bra fokus. Detta ledde till att typ alla bilder blev suddiga. Tyckte även att det var lite väl kallt att vara ute en längre stund i bara linne. JAa ni kan ju se själva, det här är ändå de bilderna som blev bäst.

Så det blev inget idag helt enkelt. Det får ta att bli ett nytt försökt någon annan dag när det är lite ljusare ute. Ni får alltså inte se allt vad jag köpte igår idag. Köpte i alla fall 3 linnen, 1 t-shirt, 2 skjortor, 1 par jeans, 2 bhar och en skolväska som ni i alla fall kommer få se idag, (i nästa inlägg).

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0