Laddar bilder...

Ny blogg!

publicerat 2010-12-13 klockan 16:05:00
Hej alla bloggläsare nya som gamla!

Jag som driver den här bloggen heter Olivia och jag har tidigare haft en annan blogg, den hittar ni här. Ville förnya mig lite så därför skapade jag  en ny. Min brorsa har gjort designen på bloggen efterssom jag inte är så insatt i det, tack så mycket!

Kort om mig:
Jag är en tjej som är 15 år och går i mitt sista år i grundskolan.Jag springer orientering och är gymnastikledare för en barngrupp en gång i veckan. Ett annat stor intresse är fotografering, vilket ni kommer kunna hitta mycket här på bloggen.

: Nu vill jag veta av er vad vill ni se på bloggen för att den ska bli så bra som möjligt,  lämmna en komentar!! NU


Hope you like it!  ♥



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0