Laddar bilder...

Händelserik dag

publicerat 2011-08-15 klockan 22:31:00

Hej på er!

(varnar för att detta kommer bli ett långt inlägg, men måste berätta allt galet som hänt oss idag!)

Idag åkte jag och Alma in till ung08 i kungsträdgården. Men måste säga att jag faktiskt blev lite besviken på "aktiviteterna" och det kändes lite som om det mer var lämpat för åldersklassen under oss. Så där blev vi inte kvar så länge utan gick vidare mot kulturhuset där vi tänkte ta en fika på taken.

Väl inne i kulturhuset ställer vi oss och väntar på hissen, inget konstigt med det. Men när hissdörrarna väl öppnas står en två meter hög rosa person på fyra ben och glor. Måste ju faktiskt erkänna att jag blev ganska så förvånad!!

Eftersom den inte flyttar på sig så går vi in i hissen , det är ju inte varje dag nåt sånt händer. "Varelsen" står kvar och tittar på oss samtidigt som den ger ifrån sig små grymtande ljud. Alma och jag (och alla andra i hissen) börjar såklart asgarva. Helt plötsligt böjer sig varelsen ner och börjar andas i mitt ansikte bara nån centimeter ifrån mitt,haha. Tyvärr så orkade jag inte släpa med mig kameran idag men några minnesvärda bilder med mobilen blev det i alla fall!

När vi väl gått ur hissen gick vi till toaletterna för att tvätta händerna innan vi skulle fika och utan att se sig för så får vi syn på tre handfat som vi går framtill.När vi väl kommit in så vänder jag mig om och vad tror ni inte! Vi har gått i i pissoaren för herrarna!(bli inte oroliga, vi försökte inte tvätta händerna i pissoaren)Lite diskret viskar jag det till Alma och vi skyndar sedan ut,snacka om att vi skratta!     

Efter allt detta fick vi äntligen vårat fika och efter det så gick vi ner till plattan där vi sen såg att det var flera rosa personer!

Ingen vanlig dag idag inte,haha!

Var det någon av er som råkade ut för dem?






Kommentarer
Postat av: Emelie Sandgren.

Haha, det var då det konstigaste jag sett!

2011-08-19 @ 09:54:48
URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

haha, sköna rosa människor ;D

2011-08-19 @ 10:46:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vad gör dig glad?

Postat av: fanny johnson :)

hej har frågestund på min blogg just nu gå gärna in o ställ din fråga till mig! jag svarar på allt! kraam :)

btw: jätte fint bilder :)

2011-08-19 @ 14:09:49
URL: http://fannybarafanny.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar verkligen din blogg! :)

2011-08-19 @ 14:21:01
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: elle

superfina bilder! vilken kamera använder du? :D

2011-08-19 @ 17:32:19
URL: http://ellehansen.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0