Laddar bilder...

Trött

publicerat 2011-02-15 klockan 16:32:49
Har varit hemma idag med nästan hela dagen. Pallrade mig iväg till skolan för att skriva franskaprovet bara. För hade ingen lust att skjuta upp det, för då hade jag inte fått göra det föräns tidigast på måndag nästa vecka och det hade blivit lite jobbigt för då hade det blivit tre prov plus en inlämmning nästa vecka.
.
Vart i alla fall helt slut av den lilla "utflykten" så är nog inte riktigt helt frisk än i alla fall :/. Nu ska jag vila, kanske gör ett tipsinlägg senare som jag har sagt för hur länge sen som helst sen att jag ska göra men som inte blivit av. Håll tummarna och håll utkik så kanske det kommer. men lovar inget
/ O

Kommentarer
Postat av: alma

Fin bild! var har du fotat den? :)



sv:vsg! :) Tur att det inte var ngt om sidorna 54-55 på provet i dag! :) Ska hälsa till min morfar! :)

2011-02-15 @ 18:07:01
URL: http://eeestelles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0