Laddar bilder...

Dagens felhörning

publicerat 2011-01-13 klockan 18:36:48
Dagens bästa i skolan idag: Vi sitter och förhör varandra på narkotika eftersom vi ska ha prov på det snart. Snackar om hacsh och kokain.. Var typ såhär (Var inte riktigt där från början utan kom in nån gång mitt i så de andra fick berätta)

" vilken färg har det? "

Linnéa ska precis svara när vår mentor Santiago (spanska lärare)  kommer förbi.
S: " aah, det vet jag det är brunt ... och inuti är det vitt."

Vi: " ehh.."

S: " Och det vita inuti är jätte jätte gott!!"

Vi: " ännu mer ehh... börjar skratta"

S: " Ja det inuti är jätte gott, har ni aldrig smakat?

Vi: " ....."

S: " ja kokos nötter! "


Det förklarade saken!! Han hade hört innan när vi snackade om kokain/ koka och trodde vi snackade om kokosnötter...
Kanske inte låter så roligt som det var men så är det väl alltid..


Det hände en till klockren sak igår när jag och Olivia var och träna igår, men vet inte om jag skriver den för det kanske blir lite mycket samma samma!! vad tycker ni? Ni får bestämma.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0