Laddar bilder...

Farfar

publicerat 2011-01-07 klockan 19:45:00
-
Hej hej!
Idag har jag och mamma & pappa varit hos farfar. Det är därför jag inte uppdaterat något under dagen som ni kanske märkt. Vi gick ut och åt lunch, åt pasta carbonara (för den intresserade). Sen gick jag och mamma på "stan" (om man nu kallar det där för stan?!  :O går in i den sk. "gallerian" där finns det 4 affärer Lindex, Kappahl, Expert och någon tantaffär hahaha) för att pappa och farfar skulle fylla i några papper. Hittade inget i alla fall, provade en kofta men köpte den inte. Sen gick vi upp till farfar och fika och sånt.
-
-
Har kommit hem nu. Hade med mig kameran också men smidig som jag är tar jag den lilla kameraväskan eftersom jag snabbt tänkte innan vi ska åka att " det blir nog smidigast ". MEN..när sedan kameran åker fram så upptäcker jag att jag inte har något minneskort med!! BINGO! Det ena sitter i datorn och det andra ligger i den stora väskan. Bra jobbat! Så det blev ju inga kort tagna idag :(.
-
-
Nu ska jag äta middag sen bliré let's dance ;P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0