Laddar bilder...

Nytt stativ på inköpslistan

publicerat 2011-01-05 klockan 17:08:00
Idag har jag och pappa varit och tittat på stativ, så det är därför jag inte har hunnit blogga än. Ska nämligen köpa ett nytt stativ eftersom det jag har egentligen är min brorsas och det är alldeles för lågt och vingligt. Nu vet jag lite mer vad jag ska ha men ska nog kolla lite till innan jag köper något. Tänkte även bestämma hem UV-filter till alla objektiv, motljus skydd, fjärrutlösare + något annat om jag skulle hitta något idag. Men UV-filtrena var lagerslut för tillfället så jag ska vänta ett tag till med den beställningen tills de finns i lager igen.

Som jag sa så skulle jag ju fota vatten igår, det gjorde jag dock inte för mamma och pappa höll på i köket så det var lite trångt. Ska göra det idag istället hade jag tänkt! Ni lär märka helt enkelt!

Här kommer lite "behind the scen" bilder pappa tog med sin mobilkamera igår när jag var ute och fotade. Tänkte att det kanske vore kul som omväxling. Dock inte bästa kvalitet.

Om ni undrar varför jag håller på med sånna här streck så är det för att det är något fel som gör att det inte går att ha mellanrum mellan styckena. Och det kan ju  bli ganska jobbigt att läsa då!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0