Laddar bilder...

Skivstång och kondition ikväll

publicerat 2011-01-12 klockan 15:47:45
insåg nu att mina senaste inlägg har varit väldigt träningsrelaterade...


Känner att jag har lite brist på varierade bilder, blir mest liknande bilder hela tiden måste läsa in fler bilder från den andra datorn till den här
-
-
Har lärarna inget bättre för sig än att rätta saker hela tiden. Tre dagar sen skolan började och vi har redan typ fått alla veckor upp bokade med prov och inlämningar fram till sportlovet. Aja... ikväll ska jag och Olivia i alla fall gå och träna skivstång och kondition blir det ikväll 1 h 15 min.
-
Bloggar kanske senare när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Melissa- F O T O

sv vsg, hihi :D

2011-01-12 @ 20:54:19
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: chrstr

Cool bild!

2011-01-21 @ 22:44:36

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0