Laddar bilder...

8 juni 2011

publicerat 2011-06-08 klockan 22:05:38
Canon EOS 1000D+ 50mm f. 1/8 + reflexskärm transparent

Hej på er!!
Idag när jag kom hem efter en lång ledig eftermiddag med Olivia och Alma gick jag ut och tog lite självporträtt. Den ovan tex. Min plan var egentligen att jag skulle hinna lägga upp fler men på grund av min dåliga tidsplanering och en seg dator så hinner jag inte fixa det ikväll. Om jag ska komma i säng ikväll och förhoppningsvis sova bättre än vad jag gjorde inatt.
.
Den var nog en av de jobbigaste nätterna på länge och man skulle kunna sammanfatta det kort med att "hej jag är en glass som någon glömt i solen"  Jag behöver inte gå in närmare på alla mina olika strategier jag hade för mig under natten, för det kommer bli en alldelles för lång histora! Haha
.
Har ni tur kanske jag hinner lägga upp nån fler bild från idag imorgon bitti, vem vet? Sov gott (kallt)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0