Laddar bilder...

I brist på bättre..

publicerat 2011-06-30 klockan 22:37:16


Idag har jag varit ute och flängt; sjukgymnasten klockan två. I väntan på detta blev det en liten shoppingrunda eller vad man nu ska kalla det. Fick en ny vit tröja från ginatricot med mig hem, kan visa den någon dag.

På översta bilden ser ni vad jag hade på mig idag (om någon är intresserad?!!) egentligen tog jag bilden när jag skulle fota shortsen men den får duga idag istället.

När jag kom hem igen cyklade jag bla. ner och badade och till middag blev det jordgubbar.

OCH så en sista sak; ett nytt nummer av digitalfoto fanns i brevlådan idag!

Vad har ni för er på dagarna?




Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

fin topp!:)



bara bra tack:D

2011-07-02 @ 20:00:34
URL: http://diimans.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0