Laddar bilder...

Fotat med Alma och Olivia

publicerat 2011-03-25 klockan 22:07:37
.
Efter skolan idag fotade jag Alma och Olivia. Var ganska kallt och blåsigt men var jätte kul! Något som vi får göra om snart igen.  Blev många fina bilder men det tar lite tid att kolla igenom alla tog mer än 400!
Så nu förväntar ni väl några nya fina bilder?! JA, det gjorde jag också, men när jag skulle installera Camera Raw (första gången jag fotade i RAw idag) så fungerar det inte. Så innan jag laddar upp några här på bloggen måste jag konvertera om bilderna till JPEG.
.
Men så länge får ni nöja er med en bild som togs för en bildupgift i höstas. Dock inte hela utan bara en del i den. Hela kan ni få se någon annan dag, för hade inte den på den här datorn tydligen!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0