Laddar bilder...

Fredag

publicerat 2011-09-23 klockan 18:42:27

När jag ändå är inne på det får ni en bild till!

Fredag igen, åkte hem från skolan lite före fem idag! Stannade kvar med Tilda och My och jobbade på vårt värdegrundsarbete. Faktiskt kul! Ikväll blir det idol och godis framför TV:n. Bågon av er som ska på Vernica Maggio på grönan ikväll? Jag skulle antagligen åkt dit med Alma om dert inte varit för att jag ska upp tidigt imorgon bitti på orientering. Det gäller ju att prioritera haha!

Kommentarer
Postat av: natalie

Fin blogg sötis:)

Kika gärna in på min blogg om Eric Saade om du är intresseras,komentera gärna

Kram!

2011-10-05 @ 15:30:20
URL: http://ericsaadelove.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0