Laddar bilder...

Jag kommer åter, om några veckor!

publicerat 2012-12-06 klockan 22:29:11

Hej hörni! Jag är vid livet trots att man kanske inte kan tro det. Tror aldrig jag haft en sån här lång bloggpaus under de två(!!) åren jag haft den här bloggen, att jag orkat hålla på så länge!

Måste dock göra er besvikna igen och säga att ni antagligen inte kan räkna med någon uppdatering fram till jullovet ,har jag kommit fram till. Skolan tar all min tid och när jag inte pluggar eller tränar ligger jag bara i sängen som en död fisk. Har inte startat datorn på en vecka nu (i undantag för skolsyfte). För har ingen ork till det. Så, jag kommer åter på jullovet och då lovar jag massor med bra uppdatering.

Ha det bra tills dess!


Kommentarer
Postat av: Märy

vi väntar på dig... <3

2012-12-07 @ 12:30:58
Postat av: B1

Döda fiskar bloggar inte så bra!

2012-12-11 @ 21:46:23
Postat av: Sara Häggqvist

Helt rätt! Gör bara det du vill och tycker är kul :) Vi ses på julafton sötis! xxx /Sara

2012-12-16 @ 11:01:23

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0