Laddar bilder...

26 november

publicerat 2012-11-26 klockan 22:09:13
 
Måndag igen, började dagen med gym slutade dagen med gymnastikträning med småbarnen. Därimellan klämdes skola och en fika i stan med Saga in. Har känt mig som världens tråkigaste bloggare på sista tiden och tror faktiskt att bloggen kommer få vila den här veckan. Vet själv hur tråkigt det är att gå in på bloggar som aldrig uppdaterar. Men känner att jag varken har ork,tid eller motivation till att blogga nu. Utan att jag gör det mer för att jag "måste". Så, därför bör ni inte räkna med en massa inlägg den här veckan heller. Tyvärr. 

Kommentarer
Postat av: AgnesDenBästa

MEN BLOGGA RÅÅÅ TRÅKMÅÅNS!!

2012-12-05 @ 23:32:49
URL: http://bynessaan.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0