Laddar bilder...

Tacos

publicerat 2013-02-15 klockan 22:20:00
 
Denna fredagkväll har jag längtat efter så länge, det frukade kemiprovet är äntligen över och det är en sån lättnad! Slutade sent idag, men inte ens det kändes särskillt jobbigt efter provet. När vi väl slutat för dagen åkte jag och My till gymmet, innan jag sedan kom hem strax före sju- en låååång dag! 
 
Till middag blev det tacos, har längtat i flera dagar även till det. Tror aldrig jag varit så taggad på tacos nån gång förut. I min familj äter man nämligen aldrig tacos som alla andra "Svensson-familjer". Räknade ut att sist jag åt tacos hemma var på sommarlovet!!(!) Anledningen till att jag ens åt de hemma idag är för att jag valde middag och mamma och pappa inte ens är hemma. Riktigt storätar tacosfamilj är vi som ni hör! 
 

Kommentarer
Postat av: Koffe

Det blir inget fredagsmys utan tacos!

2013-02-16 @ 21:56:22
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0