Laddar bilder...

Årsresumé 2012

publicerat 2013-01-03 klockan 14:18:46
 

Januari: Spenderade stora delar av januari värmen i Laos och Vietnam, innan jag sedan kom hem igen efter nästan en månad utomlands. Det hände inte så mycket mer den månaden, gick mest i skolan. 

 

 
Februari: Till skillnad mot januari blev det mycket vintersportsaktiviteter. En veckas snowboardåkning i Åre, lite skridskoturer i solen och några promenader med kameran i Stockholm. 
 
 

Mars: Våren började komma och det blev massa bilder på blommor. Firade även en kompis som fyllde år och fotade med Amelia. 

 

 

April: Utforskade en kväll skateparken i Rålambshovsparken och tog lite kort, åt årets första jordgubbar på verandan och fick en ny favoritbild på My. Var även med i Plans projekt och fick äran att vara med på startsidan på blogg.se. 

 


Maj: Lite fler självporträtt togs, och jag la en kväll ner många timmar på ”broken skin” bilden som jag blev och fortfarande är mycket nöjd över.  Fick ett nytt intresse och det blev flera kvällars skateboardåkning i solen. Tog även årets första dopp (ser ni den fina shortsbrännan jag hade). 
 

Juni: Marinerade och grillade kyckling helt själv för första gången- vilken insats! Storebror tog studenten och midsommar firades. Jag hann även med att fota både Alma inne på djurgården och Olivia.  Jag fick sommarlov och sommarjobbade i två veckor. 
 

Juli: Har så mycket bilder från juli att jag till och med var tvungen att dela upp ”blogg-julimappen” i två delar.  Mycket kul hände i juli, har kommit fram till att det  antagligen var bästa månaden på hela året.

 

 Började med att äntligen byta upp mig i kameraväg ganska rejält, från min 1000d till en 7d, som jag är mycket nöjd med. Fattar idag inte hur jag kunde gå och dras med min gamla kamera så länge. Juli började med flera lata dagar på landet och i båten, var även en sväng ut till farfars land. Innan jag sedan åkte med Olivia till Gotland, trots att vädret inte var på topp alla dagar så gick tiden fort innan jag sedan flög hem till Stockholm igen efter nästan en hel kanon vecka på Gotland.  Väl hemma blev det inte många dagar innan jag och familjen sedan begav oss ner till fina Halmstad. Vi hade vädret på vår sida och lyckades träffa antagligen sommarens finaste vecka med 25 grader och sol nästan alla dagar.  Sprang orientering på förmiddagarna fem dagar och spenderade i stort sett alla eftermiddagar på Halmstads stränder. Var även på Stand up på Tylösands havshotell en kväll och vi åkte även en dag till Båstad. 

 

 

Augusti: Sommarlovet började gå mot sitt slut och det utnyttjades med lite fiske, vattenskidåkning och några dagar på Almas fina landställe på Ljusterö. Jobbade även min sista vecka på fritids innan skolan började. 

 

 

September: Skolan kom igång på riktigt vilket ledde till sämre bloggning än på lovet, men lyckades väl ändå skriva om något nästan varje dag. Började gymma igen efter en hel sommar med endast löpning och sprang även midnattsloppet för första gången. Fotade även Josefine, Anton och Zandra. 

 

 

Oktober: Eller mer korrekt är väl egentligen sista september (hade tydligen inte publicerat det förens i oktober så det får komma med på oktober månad) så fick jag äntligen min Iphone5, som är mig så trogen. Var en dag på dagsutflykt med Briggen tre kronor där vi lyckades pricka in en kylig men i övrigt en dag med kanonväder.  Fotade en kväll lite självporträtt men i övrigt blev det inte så mycket fotande den månaden.

 


November: Skolan tog all min tid och hade den största svackan i bloggandet någonsin. Tog upp kameran två gånger på hela månaden. 
 

December: Känns nästan fånigt att skriva om december eftersom det nyss var men, men. Jag fyllde år och hade dubbelfirande tillsammans med Olivia, julafton firades också och nyår såklart. Fotade Olivia och hennes häst också i snöovädret!  

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0